فقط منو خدا
فقط منو خدا
عاشق دلشکسته
نوشته شده در تاريخ 1 / 12 / 1391برچسب:, توسط لیلا طاهری نژاد |

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزی‌طلب در جمع فرهنگیان استان فارس اظهار داشت: ترویج نماز باعث می‌شود ابرقدرت‌ها نتوانند فکر و اندیشه افراد جامعه به ویژه جوانان را تغییر دهند.

وی افزود: برای ظهور امام زمان (عج) باید مقدمات لازم فراهم باشد که به طور حتم با استفاده از نماز و مقابله با جنگ نرم می‌توانیم زمینه لازم را فراهم کنیم.

این مسئول تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌ها با استفاده از جنگ نرم به راحتی مغز و فکر افراد را در اختیار می‌گیرند تا مانند برده هر آنچه را که می‌خواهند انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: با اقامه نماز به شکل مطلوب نه تنها جامعه از فحشا و منکر دور می‌شود بلکه دشمنان نیز نمی‌توانند به راحتی در ذهن و فکر افراد رسوخ کنند.

روزی‌طلب اقامه نماز در جامعه و به ویژه مدارس را ضروری دانست و ابراز داشت: مسئولان مدارس باید زیباترین و بهترین مکان را به نمازخانه اختصاص دهند، بهترین وقت را برای اقامه نماز بگذارند، بهترین تشویق‌ها را از دانش‌آموزان نمازگذار انجام دهند تا بدین وسیله زمینه لازم برای استقبال بیشتر از نماز فراهم شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش فارس در سال جاری سه شعار اصلی شامل اهمیت دادن به اقامه نماز، نظم و انضباط اجتماعی، پژوهش‌محوری به جای حافظه‌ محوری دارد که در راستای اقامه نماز فعالیت‌های بسیار مناسبی در سطح مدارس استان فارس انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیتی که اقامه نماز دارد در پایان سال جاری به بهترین مدارس این استان در این زمینه تقدیرنامه‌هایی اعطا می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: